Im addicted to gambling

Min bror hade Max Payne 2 på datorn och då ville jag ha det så vi fixade det spelet på min dator och jag kunde inte sluta spela igår jag kanske la mig 4 för att då kände jag att det kanske var dags att sova. Och jag kommer att sätta mig vid spelet idag, snart igen. För att jag inte har något att göra. Söka jobb kanske då det finns ju aldrig några nya ändå. Jag menar man kan ju inte jobba med vad som helst. För att man måste ha utbildning eller körkort fan vad jag vill ha körkort. Men det är ju så jävla dyrt och jag har inte ens gått kursen så jag får inte övningsköra måste puscha på mor lite grann.

Nu söka jobb! Eller kanske spela lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0