Hur mycket snor finns det egentligen?!

Igår jobbade jag och efter halva dagen så vart jag förkyld bara sådär, det vart tungt i huvudet och näsan bara rann. Efter jobbet ringde jag Fredrik för att jag ville överraska honom men man vet aldrig om han är hemma eller inte och det var han inte han var hos Emil, jag cyklade dit vi gjorde mat.

Sen senare så gick jag och Fredrik hem och vi tappade upp ett bad och la oss där en stund. Trångt men mysigt. Förkylningen vart bara värre och värre sen var Fredrik också förkyld så vi låg som packor och snora.

Det slutade med att jag kollade på Greys och somnade där hos Fredrik.

Vaknade och kunde inte andas genom näsan alls. Jag har nog aldrig varit såhär förkyld tror jag och jag hatar det för att det är svårt att röra på sig man blir nästan annfådd. Och i morgon ska jag jobba också fy fan säger jag bara. Jag kommer att dö. Snart kommer mor hem vi ska till affären för att jag märkte att vi hade typ ingenting hemma. Och i morgon får jag mina första pengar?! ÖVERLYCKLIG! Det jobbiga är bara att jag måste betala tillbaka till FREdrik och mor. Så det suger ju. Men men sånt är livet.

Aj det svider under näsan efter allt papperstorkning -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0