Hjärtis

Jag har jobbat heeela helgen så man var lite mörbultat igår. Men pengar pengar pengar. Igår på jobbet fick jag höra av en gäst att man blev glad av mig för att jag verkade vara en sån glad och positiv tjej. Låter inte som mig? Nej jag vet, men jag är glad på jobbet, jag vet inte, men jag blir glad av jobbet. Även om det är mycket och jag är trött så är jag ändå glad :)
Sen fick jag och Fredrik en trevlig överraskning nu i morse. Dom ringde och sa att tjejen som skulle ha lägenheten som Fredrik kollade på, ville inte ha lägenheten. Och i morgon ska han på visning och jag kanske också ska titta om jag orkar, jag vet ju hur den ser ut typ. Så äntligen, kanske om han vill ha den, så får vi vara för oss själva. Jag kommer ju självklart att bo kvar hemma. Och sen får vi se lite senare hur det blir jag menar vi har ju hela livet på oss om det är så att vi fortfarande vill vara tillsammans så blir det ju en självklarhet hur det blir. Men det var en kul överraskning.
Nu har jag sett filmerna UP och Paranormal Activity och Up var väl kul ibland bättre än förväntat iaf. Och Paranormal Activity var väl inte som man hade förväntat sig utan till det lite dåligare. Jag hatar när man har för höga förväntnigar och sen blir det bara pannkaka. Men nu väntar jag bara på 2012 ska komma på bio så jag får se den!
Ska nog ta och läsa en bok och sen kanske se om jag kan somna. Höll på att göra det när jag och mor kollade på Wallander filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0