HJÄLP MIG MIN DATOR ÄR NOG SJUK!

Jag har nog fått skit mycket virus på min dator min premunation har gått ut eller vad man ska säga mitt virusprogram har gått ut. Så jag behöver ett nytt men det är så dyrt att köpa så då tänkte jag man måste ju kunna ladda ner gratis någonstans. Så hjälp mig nu!

Igår så efter jag hade jobbat så gick jag hem till Fredrik han slutade skolan 16.00 så han brukar väl komma hem 16.20 men jag låg där och väntade sen kom han hem 16.30 så säger han till sin mor:

Fredrik: Nej jag har inte gått i skolan idag jag orkade inte.
Carina: Men var har du varit då?
Fredrik: Hos Emil

Så jag har legat och väntat på honom i en och en halvtimme för att jag trodde att han hade gått i skolan som han sa på torsdagen att han skulle göra. Så waist! Jag blev halvputt. Men men sen kom Camilla Fredriks syster dit också och det var bara vi tre hemma där för att Malin och Carina skulle bort. Vi kollade på Idol och Just Like Heaven tror jag att den hette. Helt okej faktiskt. Och sen klippte jag Fredrik också han borde gå till en riktigt frisör jag klipper ju bara som jag vill. Vi skulle ha haft för och efter bilder kom jag på nu. Det är lätt att vara efterklok.

Men men nu hemma och kommer att vara det hela dagen jag är lite trött och jag ska kolla på Körslaget ikväll måste ju se om min vän Erik är med där som han säger att han ska vara han kan faktiskt luras ganska mycket ibland så vi får väl se. Det skulle vara kul om han var med där. Jag tror nog att jag ska kolla mina bloggar sen kolla på en film. För mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0