Hemma!

Det är ganska så skönt att vara hemma faktiskt. Men jag blir lika uttråkad så fort jag kommer hem...

PÅ:
Fredagen  kom Malin, Lungan, Emelie och Emmy och plockade upp mig så bar vi av till Gräsö, jag visste att det var läskigt att åka med Malin men jag hade glömt bort att den känslan, hon skulle borsta håret samtidigt och berätta saker så då blir hon lite ofokuserad. LÄSKIGT!
Vi kom fram till den kalla stugan och började elda och sen satt vi och typ och spelade gitarr och sjöng så vackert och väntade på dom andra nördarna skulle komma. Dom kom, vi kollade på Idol och jag var skit trött så efter några cider så ville jag sova lite. Sara och Simon kom lite senare på kvällen och jag kände fan jag måste upp och vara social. Gick upp sen gick och la oss lite senare.

Lördagen var seg alla var typ på konstigt humör och man var ganska rastlös så vi spelade spel och typ satt bara x) Eldade i tunnan för att kunna bada där. Vi grillade och hamburgarna smakade inge gott mest bara rök så och då kan ni ju tänka er mig. Jag som behöver mat för att jag är ett matfreak. Jag blev på dåligt humör jag erkänner det själv eller humörsvängningar hade jag. PMS, trött, hungrig det är ingen bra kombination. Vi fick äntligen bada tunna och det var så skönt man har gått halvfrussen hela dagen på fredagen och lördagen så då vart man lite dåsig. Vi kollade på en massa film och tog det bara lugnt. Det fanns inte så mycket mer att göra men jag tyckte att det var lite mysigt fast jag var lite emot det för att jag ville att vi alla skulle göra något tillsammans för att film kan man ju kolla på hemma.

Söndagen var det dags för hemfärd så vi vaknade ganska tidigt började städa sen vart det stress på slutet för att Sara skulle jobba 15 och vi skulle hinna med 13 färjan och allt var inte riktigt klart. Så då hade man stressade människor som stressade och då vart det dåligt humörfolk haha alltså det var katastrof x) Men vi hann efter ha kört som galningar och vi var på väg hem. Jag och Fredrik åkte hem till honom och köpte pizza och kollade på spiderman.

Alltså även om jag hade sett fram emot den här helgen och hade väldigt höga förhoppningar så tycker jag ändå att det var en okej helg. Jag hade mina humörsväningningar och folk var väldigt negativa så är jag glad att Malin tog insiativet och ordnade det här. Och vi sa det i bilen hem att vi borde göra något i vinter hyra stuga eller något. Så det måste ju bara betyda att folk vill hitta på saker fast det var en liten konstig helg x)..

Ja ja jag måste äta något och tvätta allt det luktar väldigt äckligt och rökigt. Så det är mitt mål idag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0