.



Jag har alltid velat haft ett fint halsband med mitt namn på. Men det är bara det att sen efter ett tag såg jag att Kissie hade skaffat sig ett sånt sen nu Paow, så nu känns det inte lika desperat att skaffa sig ett sånt. MEN jag ska nog skaffa ändå när det blir billigae eller när jag bara har lusten. För så bråttom är det inte. Man kan ju inte alltid få det man vill ha.

 

Jag ska nog sova lite nu. Om jag blir trött någongång det är så skönt att man har lite filmer på datorn som man bara kan somna till. Bara det att min dator har börjat låta så jävla mycket och blir varmt på en gång. Den måste ha något fel. Antivirusprogram måste jag skaffa iaf.

 

Nej god natt alla sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0