Tierp here i come.

Jag hatar tierp och kommer alltid att göra det, tror jag, ja det kommer jag , men det är inte dit jag vill komma. Nej jag, Micaela, har dragit tummen ur arslet och ska gå på körkortskursen. Så nu ska jag börja övningsköra. Haha ni borde nog hålla er inomhus för att det är inte säkert när jag kommer kan jag lova. Jag har typ kört två gånger och det har varit bara några meter. Fast jag har ju fått kört med Malin på aspobadetsparkering. WOHO! Det gick ganska bra. Hon var en bra lärare. Men nu har ju hon dragit till Norge den jäveln! Eller nej det är hon inte jag tycker om Malin väldigt mycket. Och hoppas allt går bra där Puss på dig!
Nu ska jag sminka mig som tar typ 6 minuter för mig för att jag hatar att göra det men jag ser så jävla trött ut. Jag sov till 12 idag. Och tänkte sova vidare men jag kollade på klockan och såg att jag måste upp och tvätta mina jeans. Som har blivit förstora! Dom var det lite förut MEN nu tappar jag dom! Så det blir jeanslegginsen. Yes!
Jag ska nog ha ett nyårslöfte har jag kommit på. Jag ska gå ner 5kg inte mycket men det kan bli lite skillnad och det ska vara till sommaren så jag har ju god tid på mig.

Ska ni ha några nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0