Nu ska ni få se

Ja ni detta är min pojkvän som är en transvestit han har inte vågat erkänna det förr men nu kom det ut. OBS Jag vet att jag har ett stökigt rum!

Nej men jag var ju hemma hela helgen och på lördagen så var det först Tobo marknad, köpte salami och ost, gick där med moster, lillkusinen, mormor och mor sen så var jag bara hemma. Fredrik skulle ju på maskerad och vid 2 på natten fick jag ett samtal: kan inte jag få sova hos dig. Och då fick jag hem det här. Han och Peter var horor. Herregud säger jag bara. Men jag fick behålla strumpbyxorna iaf. Tackar Tackar.
Ja sen dom senaste dagarna vad har man gjort då? Lekt med Fredrik, jobbat måndag,tisdag och nu idag onsdag. Sen är jag ledig tors,fre, så det är skönt.
Förbannad är jag också på jobbet dom har ju skrivit fel banknummer IGEN så jag har inte fått mina pengar idag skulle få en check som dom sa : Men den kommer den 25:e jag som tänkte handla julklappar i morgon på min lediga dag. IDIOTI är det vad det är.
Jag har köpt en present till mor idag iaf, mor läs inte nu men det är en:....
Så hon kommer nog att bli glad.
Jisses jag måste klippa Fredrik.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha vilken pudding!

2009-11-26 @ 18:53:20
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0