Nu är det fredagsmys

helt för mig själv. Mor, far och Andreé gick på bio jag följde inte med för att jag vill se den filmen som dom skulle se, 2012, som vill jag se med Fredrik. Och då ville inte min familj byta film så då stannade jag hemma. Jag ska göra pommes i ugn med korv det blir min exklusiva maträtt. Gott är det iaf så det duger.
Och sen har jag hyrt två filmer, Vi hade iaf tur med vädert- igen - Vilket jag vill säga är skit dålig jag log en gång tror jag sen annars så kollade jag på klockan och hoppades att den skulle ta slut. Men då kanske ni undrar, ja men varför slutade du inte bara kolla helt. Svar: För att jag betalar inte 25:- för en film som jag får ha typ i 24h utan att kolla helt klart på den. Snål? Nej ekonomisk.
Den andra filmen är Knowing som jag har hört ska vara bra. Så jag får väl se hur den är. Jag är trött ja. Det är jag jämt. Jag vill träffa Fredrik även fast jag träffade honom en stund på affären. När jag såg honom pirrade det i magen. Det är sjukt att det kan sitta kvar än alltså att man är kär efter typ vad blir det 21 månader tillsammans. Men jag får inte träffa mitt hjärta idag för att han skulle på någon maskeradskit eller nått sånt. Men i morgon :)
Nej nu ska jag fixa min underbara mat.

Kommentarer
Postat av: mela

första gången jag ser någon som har exakt samma namn och stavning som mej ;)

2009-11-24 @ 21:44:59
URL: http://micaelabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0