Jag klagar inte bara berättar..

Jag kommer aldrig att kunna bli toksmal det har insett idag. Eller jag insåg det kanske för ett år sen men idag så var det som värst. Min far hade en liten godispåse vid sin säng och jag tänkte jag ska inte ta någon nu ska jag vara duktig. Men det är som om den där jävla godisbiten kallar på mig så till slut så tog jag två. Hopplöst. Jag hatar att jag är så jävla godissugen. Eller sockerberoende heter det. Och sen att jag hatar att jag hatar att träna. Sen kommer mor hem med en liten kexchoklad som vi fick en varsin men den kunde jag inte heller låta bli. Och jag tror det blir värre nu när jag fått pengar. Jag skulle behöva en liten apa på min axel som kunde slå bort godiset från mina fingrar.

Men jag har bestämt mig att jag ska börjar gå ut och gå när Fredrik flyttar in i sin lägenhet (som han ja fick och tackade ja till) Fredrik vill förstårs inte med. Men jag kanske har en *hostSarahost* som vill göra mig sällskap :) Anledningen till att jag inte vill göra det här är för att det är så tråkigt och sen måste man gå på stora vägen för att kunna gå runt. Tråk tråk. Och sen lyser det inte upp så bra här ute heller utan lampor x) Så det måste jag göra. Så nu har jag det svart på vitt. Sen måste jag försöka att ta kontroll över mitt sockersugnahumör. Men som sagt det är skit svårt!

Nej jag måste sova som sagt ska jobba i morgon måste upp vid 6 så det är lite jobbigt. Men det går nog!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hostsarahost är på! ;D

2009-11-04 @ 12:17:16
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Dex

Sv; *700 kr ;)



Jag menade inte att dom skulle betala allt xD Jag menade typ att du kunde fråga dom om dom ville bidra med matpengar eller nått. Det är föräldrars skyldighet ;D Sådeså! Har du pratat med Peter?

2009-11-04 @ 12:34:57
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0