Jag är så tråkig

Oj då det var ett tag sen man skrev i den här lilla bloggen som inte har några läsare. Jo någon enstaka sådär. Woh! Men det är inte för er jag skriver utan för mig själv. Men men det jag har typ gjort är:
- Jobbat som vanligt
- Någon Onsdag sådär var jag och Fredrik ut och käkade först thaimat och sen gick vi på bio. Zombieland. Skit kul.
- Fredagen åkte jag, Fredrik och Camilla till Uppsala för att hämtas av Fredriks pappa. Nervöst! Jag träffade honom för första gången. Han såg ut som en smalare version av Dr Phil. Med cowboyboots och skinnjacka. Kvällen Robert Broberg som.. jaaa alltså det var så kul både showen och en till sak men jag orkar inte skriva. Jag kommer ändå bara berätta det för flickorna x) . Hem till Fredriks far. Åt godis kollade på film. Sov där.
Det ha inte hänt så mycket spännande. Jo någon Fredag träffade jag  Sara H och Sara F, Malin och Hanna vi åt massa tacos och massa massa massa godis. Och pratade också självklart x).
Sen nu i helgen så ska jag kanske ner till Kalmar MEN det hade varit underbart att åka bil! Så kör någon! Det är billigt och bra. Visst man kan åka buss men billigare med bil OCH bekvämare man kan åka när man vill osv.
Det kommer nog ta 100 år innan jag skriver igen om inte i morgon för att jag är ledig då. Sen onsdag jobb!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du borde följa med mig till hijazz den 18 & dricka lite cider ;D (Simon har spelning!)

2009-11-09 @ 14:14:37
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0