Irriterad

Jag är bara irriterad idag allt går bara skit. Tappar smörkniven så det blir smör på hela golvet, spiller ut mjölk, internet segar så jag kan inte kolla på saker som jag vill kolla på och det blåser som fan och då hatar jag att cykla. IRRITATION!
Igår efter jobbet så gick jag till Fredrik, vi gick till Emil för att hämta hans dator och dom städade upp eftersom dom inte hade städat på typ en månad. Vi gick till Gullans och käkade sen gick jag och Fredrik hem. Jag var skit trött efter jag hade jobbat.
Idag är jag ledig men sen ska jag jobba från onsdag till Fredag så jag kommer att vara lite trött sen måste jag också handla lite saker i stan men jag vill inte för att då försvinner alla mina fina pengar. Nu vill jag ha den 25 igen så att jag kan få nya pengar x) Jag är penga galen. Och måste ha saker galen.
Nu mat sen så kanske titta på en film som jag snodde från Fredrik.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Pengar ofc ^^ :D

2009-11-03 @ 18:09:06
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0