Ihhh!!!

Det ska bli så kul jag kommer inte kunna sova i morgon för att jag är så exalterad!
Sen så har vi ett stort problem det är att jag inte har något att ha på mig till kvällen på lördagen jag hittade ingenting på affären i Tierp på tal om Tierp så hatar jag det stället mer än något annat.
Jag går upp 8.15, på min lediga dag,för att jag ska åka med min mor till Tierp för att jag ska till arbetsförmedlingen.
BARA DET ATT!
Det är bara till för typ sånna som ska på informationen och företag som får komma dit och snacka sig lite. Så jag vart sur och tänkte ska jag förbruka mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år eller åka hem och sova vidare?
Sen hör jag tåget åka så ja det blev ju bara att gå till mors jobb leka med ungarna och sen gå till affären som öppnar då 10. Kikar lite där hittar ingenting! Blir skit besviken och arg på kärringen som jobbar där som föreslår att jag ska köpa en klänning där för 500:- som jag kan hitta en exakt likadan på Gina för 149:- -.- Nej tack så då sa jag tack ändå men jag ska nog gå gick till tåget och surade hem till Fredrik.
Han sover för att han börjar inte förns 14.00 så jag låter honom sova för att han sover så dåligt. Han vaknar det blir strömavbrott, Carina skjutsar hem mig och jag tänker att jag ska färga mitt hår. Vi har ju iaf vatten i kran. Börjar allt går åt helvetet ser ut som om jag har bajsat på mina fingrar och det går inte bort. Ska börja skölja ur har i lite schampoo och vattnet tar slut.
Sen när jag står där och svär och ber och hoppar så går strömmen igång och jag kan avsluta med att mitt hår är inte vackert jag skulle leka lite och nu ser det bara konstigt ut.
Mina damer och herrar en dag i THE NOT SO SEXY MICCIS Men sen vill jag bara säga att jag är glad att jag ska bort i helgen och hoppas på att vi har det riktigt kul! Jag ser fram emot det som fan kommer inte kunna sova i natt :) Jobb först sen hämtar dom mig vid jobbet sen bär det av till KALMAR!

Kommentarer
Postat av: Sara

Iiih, jag är hwlt pirrig i magen jag ;D

2009-11-12 @ 15:23:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Thnx

2009-11-17 @ 14:04:45
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0