I am in pain

Ryggen bara fuckar med mig hela tiden ledsnar. Men måste jobba och har ätit en massa tabletter hela dagen idag det funkar tills man kommer hem då försöker jag inte att trycka i mig några piller. Jag måste jobba så mycket som möjligt och ta varje tillfälle jag kan att få jobba. Jag har typ inte jobbat på flera helger och det är folk som dom har tanke på att säga upp bara för att dom säger nej hela tiden.
Så jobb i morgon sen är jag ledig hela helgen skönt. Ska nog vara hemma för en gångs skull. Hjälpa till lite på vinden tror jag. Jag kollar på vänner samtidigt så det kanske blir lite fel här i blogginlägget. Men men jag ska forsätta kolla för jag säger inge kul ändå.







Och sen om det är någon som är sur så ta det med mig isf för att annars kommer det bara bli skit. Och du vet vem jag menar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0