Home

Det känns ganska skönt att vara lite hemma. Men jag kommer att vilja vara borta lika fort när alla kommer hem x) Jag älskar att vara för mig själv. Man behöver det ibland.
Helgen då. Jo den var riktigt kul, faktiskt bättre än förväntat. Skönt folk och massa skratt iaf från min sida x) Jag önskar jag hade en massa bilder så att ni kunde få se allt kul. Haha chernobylbarnet, klappa och rasta hunden.. Enligt Andres gick det tydligen inte hem bland flickorna. Konstigt. Det kändes så bra man trivdes verkligen med folket.
- Hej 11 cheeseburgare och en Happy Meal med cheeseburgare.
Vi vet då vad som ska ätas under en roadtrip till Kalmar.
Sen när jag kom hem från Kalmar så åkte jag direkt till Fredrik och oboy vad jag hade saknat honom och jag tror nog att jag var ganska saknad med sen sa han att man får aldrig åka iväg så långt bort som till Kalmar.
Men det tror jag nog kommer att hända för att jag ska åka till Ullared har jag kommit på.
- Jag är skitsmart...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm men ändå åt ni bara 9 cheeseburgare och lämnade resten i bilen:P

2009-11-23 @ 22:05:39
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0