you show me love

Okej nu var det ett tag sen jag skrev men jag har varit in här ett antal gånger men känt jag orkar inte skriva för att det är så mycket som har att berättas. Men då tänkte jag nu gör jag såhär istället.

* Förra lördagen så var jag ju och firade norpan, det blev blod, lite svett och alldeles för mycket tårar. Jag insåg inte hur bra jag hade det utan dummade mig och dummade mig. Men trots det hade jag en kul kväll :)

* Någon har förfalskat pappas id och grejs så vi fick en räkning på 23 000. Fittigt. Och jobbigt.

* I morse var dom från arbetarbladet här för en intervjuv.

* Idag var jag i stan med mor, Li och Alice för att köpa mina student skor. Nu är det bara smycken kvar.


* Nu på torsdag har jag studentskiva och jag fick reda på att jag har betalt för min egen biljett som är slut. Så vi hoppas att det löser sig.

Nu drog jag det lite fint och enkelt detaljer och mycket skit som har hänt. Jag är rädd också väldigt rädd för en grej och hoppas att den inte är sann för att det skulle rubba mitt allt jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0