You don't know what you got till you're missing it a lot

Idag tänkte jag ohh nu kan jag sova länge eftersom det är helg. Men ja klockan 9 vaknade jag, jag tror att det har blivit en vanesak så jag kommer att vara bajstrött idag. Och sen har jag beslutsångest om vad jag vill göra i mitt liv igen. Jag vill kanske gå på socionomutbildningen MEN det är bara det att jag skulle ju helst vilja gå dramalinjen men jag kommer inte kunna bli något innom det. Så jag ska nog lägga det på den längsta hyllan. Men sen har jag en till dröm. Jag skulle vilja bli frisör men jag kan inte det pga min rygg. Så ja det blir nu som jag tänker socionomen. Man kan inte alltid följa sina drömmar. Det ska bli kul att min babe följer med mig ikväll :) Det betyder otroligt mycket visst han kanske inte stannar hela kvällen men han följer med iaf för min skull. Hoppas jag?



I've never had someone that knows me like you do.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sökt socionomutbildningen ;) Fast inte i första hand, men i andra tror jag? Jättekul att Fredrik följer med ikväll! & vi får ta & piggna till dig. Jag saknar dig (: <3

2009-05-16 @ 11:53:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0