Whoopidoo

Ja men visst hade jag kul idag. Cosmonova filmen var ju otrolig jag har aldrig sett något så bra i 3D. Jag satt och gapade typ hela tiden men det kändes bättre när jag såg att Erik bredvid mig satt och såg lika dum ut. Sen var det ju parlamentet och det var kul men man vart så trött efter ett tag med den värmen och dåliga luften. Men man får väl hoppas att en lite blond tjej med prickig klänning syns :P Just nu är jag skit trött och jag vill verkligen inte plocka ved i morgon. Vi ska hämta Fredrik vid 10 sen är det bara att börja arbeta -.-  Sen på kvällen får vi se om jag och Fredrik åker och grillar hos hans mormor eller något. Vi får se. Men nu ska jag sova iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0