Tierp där är allt möjligt ?

Jag har en finne i näsan och det är skit jobbigt x) Sen måste jag bara säga att jag älskar att ha en bärbar dator för att har man bråttom och vill läsa bloggar men känner att aj då jag måste gå och göra nummer två då är det bara att ta med sig datorn och kräma. Så sorry men jag läser era bloggar när jag gör mina behov.

Snart ska jag åka till Tierp men jag känner att jag verkligen inte vill men jag har sagt till min mor att jag ska följa med henne på marknaden. Och då ska jag nog köpa lite marknadsgodis så kan Fredrik kanske få smaka när jag träffar honom idag. jag har inte träffat Fredrik sen i Söndags och idag är det Torsdag. Och det känns lite grann faktiskt. Det är något speceillt men marknadsgodis det är som mycket godare men har blivit lite dryare :s Så det svider lite med tanke på att jag inte har så jätte mycket pengar. Fuck måste torka håret och jobba mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0