Sovmorgon mums!



Dear, Dear Diary
I wanna tell my secrets
I know you’ll keep them
This is what I’ve done


Idag så kände jag för att det här är en sån där dag att vara hemma
 men sen kom jag på att vi har
redovisning i projektarbetet så jag var tvungen att göra det men jag
 tog iaf lite sovmorgon och tänker åka in med kvart över
elva tåget istället.
Sen tänker jag gå på stan ett tag och sen dra till skolan.
 Det tycker jag låter som en bra idé om jag får säga det själv.
Åhh jag har fått en jätte fin klänning av min mor som
 jag ska ha på mig på lördag.
Så nu längtar jag dit bara för att få ha den på mig x)

Whao vad hungrig jag blev,
jag ska nog ta och käka lite innan jag drar :)
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0