REGLER!

Jag måste bara få säga en sak att jag är en icke rökare och att jag har inget emot folk som röker min mamma och pappa röker, min pojkvän röker, jag har vänner som röker. Men när dom dumma jävlarna tänder sina cigaretter så fort dom kommer ur tåget. Kan dom inte vänta typ 3 minuter tills dom har kommit fram eller vad som helst nej dom måste gå och röka bland folk. Vad är grejen? Jag förstår inte? Men det kanske är för att jag inte röker som jag inte förstår. Men iaf sluta för att det är skit irriterande och jag blir så himla illamående och är väldigt kräsen för röklukt. Så fort när tjejerna i klassen har rökt så tycker jag att det stinker i hela rummet och måste gå därifrån. Nu menar jag inte att man måste sluta röka så det är ens eget val men håll era äckliga cancerframkallandepinnar borta från ickerökare som mig!

Jag är skit rädd att jag ska gå upp bajsmycket upp i vikt och sen kan jag inte ha min studentklänning. Det är nog det värsta som skulle kunna hända. Därför så ska jag ha godisförbud och inte småäta tills studenten är över och jag kommer att dricka alkohol jag vet att det är lika dumt men då äter jag ingen godis alls istället och sen så dricker jag alkoholen nu dom här två tillfällerna som jag ska göra det. Det kommer inte vara lätt och jag slår vad om att jag kommer att äta godis redan i morgon x) så dålig är jag . 'Men jag måste skryta om att jag höll längst med godisförbudet av tjejerna och alla hade ätit utan att säga något så jag trodde att det gällde längre än vad det gjorde -.- x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tackar! Bara att blogg.se har fuckat upp allt >.<

2009-05-13 @ 18:11:19
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0