HJÄLP MIG!

Jag vet inte vad som har hänt med min dator! Jag hade den hos Fredrik igår och den fungerade som vanligt men sen helt plötsligt idag när jag skulle sätta på en film var allt borta som om någon hade rensat och uppdaterat den eller vad man ska säga så alla mina bilder filmer allt! är borta?! Vad ska man göra då!? Hjälp mig!!!!!

Igår så var det valborg och jag, fredrik,peter,emil,gorren och Krille åkte in till stan köpte lite mat och gick till ekonomikum och satt där vid en trevlig solplats sen senare kom Sara, Malin, Geffrey, Sara, Simon och hans kompis, ALex till oss satte sig vid oss vi var ett gäng och det var ritkigt trevligt måste jag säga. Men jag var trött och somnade lite lätt och när jag vaknade så var jag tvungen att göra mina behov åt andra hållet, jag mådde piss så små fjortisar ät innan! Och sitt inte i gassande sol under flera timmar! Vi skulle åka hem vid 6 men sen så ville Fredrik att vi skulle till hans syster som inte var världens roligaste jag och Emil höll på att frysa ihjäl och sen ville vi hem så vi åkte hem vid 9 och somnade tidigt. Fredrik var dödsjuk helt plötsligt och idag har jag bara slöat och önskat att jag skulle få dö en dag. Så fort jag äter nått mår jag illa och jag måste skriva historian som jag verkligen inte vill men jag tar den i morgon när jag mår lite bättre. Det är skönt att det bara är fredag. Men jag hade hellre vealt bara åka nånstans och haft det bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så blev det med min dator med ju. Jag fick aldrig tillbaka det :/

2009-05-01 @ 18:17:32
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0