Girls just wanna have fun

Juste jag kom på att jag glömde säga att igår så ringde jag till Malin för att kolla läget och sen frågar hon vid 21.00 om jag vill med till Österby för att träffa folk och jag hade inget annat för mig eftersom Fredrik har övergett mig så jag tackade ja sen åkte vi kansek vid halv 11 och träffade folk och det var trevligt att göra något bara sådär spontant. Jag drack två glas vin och en öl inter för att bli full utan för att vinet var gott och jag blev bjuden så då passade jag på att smaka. Sen skjutsade Linn hem oss igen. Och jag somnade som ett stök. Men jag hade jätte ont mellan skulderbladen så jag ve tinte om jag har legat konstigt eller så. Jaja sånt som händer. I morgon tandläkaren hujeda mig ursch! Sånt tycker vi inte om jag hatar den där lilla kroken som dom hugger med i tänderna det känns så äckligt och obehagligt ska be om att inte dom gör det utan dom kan väl titta med blotta ögat ^^ Sen ska jag ringa om klipptid och se om det finns några innan studenten, tveksamt men hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0