Effektivt

Det känns så himla kul att åka till skolan när man har absolut ingenting att göra. Jag åkte till historian för att lämna mitt arbete hur lång tid tog det ? En halvtimme sen var vår lärare sjuk idag igen så vi hade 4 timmars håltimme och då kan man ju inte åka hem för att vi har religon som är viktigt, trodde vi men det var typ en diskusion grejs bara och sen projektarbete som man skulle lyssna på vad andra har gjort. KUUUUL I morn har jag typ en lektion som jag sak åka till. SUGER Men men vad ska man göra? Jag ska nu snart sova eller försöka men jag kanske ska spela lite sims. ELLER NEJ! Jag får inte för att helt plötsligt blir det huxflux 6 timmar som man har suttit där.
Sen är jag löjlig jag blev jätte glad när jag kollade i min brevlåda inte för pengarna utan för att jag fick ett litet "Hej stumpan" medelande. Haha jag blev jätte glad tack Sara ^^ Och sen nu på fredag längtar jag då ska vår klass åka på först cosmonova sen på parlamentet! ÅHhh längtar. Sen så känner jag inte ett sånt sug för studentskivan jag vet inte varför men jag måste komma på något till vårat tema som är finn ett fel. Det är svårt för att man vill ju att det ska vara kul och synas! Bäääh trött.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi (a) Jag var tvungen att skriva "Det är till MICIS" så inte Andre skulle sno dom ;)

2009-05-05 @ 23:25:08
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0