Cosmonova

Bläh jag ska upp bajstidigt bara för att jag inte vill åka med tåget som typ alltid blir strul på och man kommer försent och bussen till stockholm går kvart i så då känner jag att jag inte vill riskera att inte hinna med. På tal om bajs, Malin ringde mig nyss och frågade en fråga som jag inte var beredd på riktigt.
Hur gör du när du inte kan bajsa? Jag vet ju att du har problem med det och nu har jag inte bajsat på två veckor så jag behöver hjälp!
Stackars kvinna och välkommen till min värld x) Drick bajs te från thailand skit bra och sen bajsar du så mycket att det bara ja... Ni förstår. Och drick mycket vatten det kan vara att man har vätske brist. Sen ät typ plommon det säger dom ska funka.
Åhh det ska bli så kul i morgon och sen kanske man hinner att shoppa lite innan man ska titta på parlamentet ^^ Måste ha skor till studenten. Och smycken -.- Jag saknar min Fredrik bara för att jag inte pussade honom hej då i morse när han sov. Sånt ångrar jag mig alltid strax efter. Vi träffas på lördag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0