-Hörru miccis kan vi inte hångla lite?

Oj oj oj säger jag bara fy fan vilket dunderbra dag det var i går det var örbyhusdagen som jag och Fredrik gick ner och kollade på Magnus Samuellsson var där och spexade fy fan vad coolt det var han drog en hel lastbil och var rolig. Det var coolt. Men fy fan vad varmt det var jag kände mig helt slut. Sen så senare på kvällen så gick jag och Fredrik och ett helt gäng till Peter för mingel party träffade folk och hade det kul, sen kom Sara och Simon trevligt var det. Så drog vi alla ner till Ip och dansade, träffade gammalt folk som man inte har sett på hundra år det var riktigt kul. Det måste klart göras om. Och Sara du gjorde verkligt min kväll fan vad kul att du följde med och lekte med mig. Utan dig hade det inte blivit lika kul.
I morgon skola men sen så slutar vi på onsdag och tar studenten på fredag! SJUKT KUL! Så jag är lite nervig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv ;D Jag hade askul! Roligaste på länge! (:

2009-05-31 @ 18:41:31
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0