Undra om gräset är grönare på andra sidan?

Jag tycker inte om att sluta skit tidgit för att då har jag ingenting att göra -.- Så när jag kom hem så åt jag lunch sen så städade jag mor och fars stora garderob där det fanns skiit mycket kläder. Ni ska se hur fint det ser ut nu och mamma vart glad när hon kom hem, det tycker vi om. En glad mamma. Nu sex and the city vilket påminner mig om mina flickor, som jag förövrigt saknar och ska äntligen få träffa på onsdag (: För då blir det bio (: Kul kul Jag ska kolla efter hårfär jag vill färga färga färga. Inte bra för håret men jag vill så gärna. Måste hitta den billigaste hårfärgen bara. Det sägs att det är mood och at det är riktigt bra också. Så vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0