Tack och hej

Jag kommer nog råka ta livet av mig av oro om jag inte slutar oroa mig. Meeen det sitter i. Jag litar på den ena till 100% den andra 50. Hoppas att du förstår mig.

I morgon så blir det först praktik sen ska jag vara "titta så att barn sköter sig vakt" under några timmar bara jag ställer upp för att vara snäll. Hörde ni! JAG STÄLLER UPP FÖR ATT VARA SNÄLL!!! Så jag kan vara snäll när jag vill. Sen hade jag inget planerat heller så då kan man alltid ställa upp för dom andra som har lite kris. Det är cpkallt i mitt rum. Jag måste leta jobb. Och nej Sara jag tänker inte jobba på vendelgården med gamlingar ;P . Jag måste bestämma mig om jag ska börja plugga. Jag vet vad jag vill syssla med. Men ja om jag ska följa det eller om jag ska gå hemma och inte kunna göra nånting.Nu blir det Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0