Tack för mig

YES Äntligen klar med psykologin ahh det känns så jävla skönt. En sak att bocka av på listan! Nu måste jag bara plugga på samhället och klara dom två proverna där sen blir det dunder!
Jag låg i går och funderade två på natten att jag tror nog att det är mig själv  jag tvivlar på att det är nog en del som gör att jag känner som jag gör. Men sen så satt jag och tänkte men vänta här varför tvivlar jag så mycket på mig själv.

 Jag får mina vänner att skratta, min familj, min pojkvän. Så lite rolig måste jag väl vara. Jag ställer upp för mina vänner, gör tjänster om folk frågar, ger beröm och komplimanger, det måste ju betyda att jag är snäll.

 Folk ger mig komplimanger, jag menar inte att jag är världsful, jag är nöjd med mina ögon och leendet ibland kroppen växer man i och jag ska ju börja simma men jag är inte fet, så världsful kan jag väl inte vara.

Jag är påhittig när det gäller att göra en produktion i skolan, jag får mer än G i några ämnen. Jag har bara två ign, så lite smart måste jag väl vara.

Okej nu har jag kommit fram till att jag är rolig, snäll, inte så värst ful och lite smart. Vad mer kan man önska sig? Det är ju inge fel där. Ja visst har jag dåliga sidor jag kan bli sur och grinig för mycket, jag säger vad jag tycker och det är inte alltid bra kanske, jag kan vara elak och klaga på folk. Men vi alla har våra dåliga sidor jag har säkert fler mer kan inte komma på. Men det jag vill komma fram till är att jag är nog inte så dum ändå. Jag är bra som jag är. Och på måndag eller så börjar mitt nya liv. Jag ska ta tag i skiten och sluta tycka synd om mig själv. Det har jag ju insett att jag har gjort hela tiden. MEN! För det tänker jag inte bli hård som en sten jag tänker gråta till filmer och om jag blir upprörd så tänker jag ta tag i det på en gång en tår kan komma där med men jag ska försöka. Tårar räddar inte alltid en.Nu ska jag och min mor åka och sola! Så ni får ha det så bra och hoppas att ni inte tycker att jag var allt för jobbig. Men jag är sån och jag tänker inte ändra på mig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag låter kanske jättesmörig, men jag tycker om dej (: Du gör mej pigg & glad & du hjälper människor att komma upp istället för att trycka ner dom (Som många andra gör). Du är jävligt speciell på ett bra sätt & jag älskar dej <3

2009-03-15 @ 18:30:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0