SÖTSUG!

Ni tjejer vet ju att vi har ju ibland lite sötsug en gång i måndaden sådär... Ja men bara det att jag har det nästan varje dag, sååå jag orkade inte gå till affären utan bestämde mig för att baka lite, sen såg jag att vi inte hade någe ägg så då tänkte jag men det måste ju finnas kladdkaka utan ägg. Visst fanns det de! Bara det att när jag skulle ta fram kakaon så fanns det inge kakao heller! Sötsuget fanns kvar och vi hade inge ägg eller kakao. DAGENS ILANDSPROBLEM 2000! Men jag kokade ihop lite och så nu liggor dom där i ugnen mina så kallade muffins. Smeten var inge god så jag antar att själva "muffiserna" inte kommer att vara det heller. Juste jag stannade hemma idag från praktiken min mage krånglade lite men i morn så ska jag försöka att ta ett nytt tag! Tabletterna fungerade bra föresten jag sov klockan halv 10 om inte kvart över 9. Så det kändes bra, men det känns som om jag inte har sovit ut riktgigt att jag måste sova lite till.

Mina muffins bubblar. Det ska dom väl inte göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0