Saru?

Trööött jag kan inte förstå att jag kan vara så trött. I går efter bion som baj thä vej var bra jag skrattade ganska mycket men jag kunde ha skrattat mer men jag var lite trött kände jag men när jag satt där så njöt jag äntligen är jag med mina flickor igen ja + små pojkarna också. Men det var ju flickorna jag hade saknat. Och jag kanske pratade lite mycket eller lät mycket men det var för att jag var så exalteradbrahabaskit, så sorry om jag var dryg x)
 Men men sen åkte jag till Fredrik och där höll jag mig vaken i en timme men sen orkade jag inte längre så jag fick sova. Men jag vill inte sova för att jag låg där i hans famn och hade burrat in mig riktigt rejält men jag kan inte somna så för att då får jag panik för att jag har för lite plats och sen för att Fredrik snarkar ibland och andas högt.  Jag har inte varit hemma sen i måndags tror jag och sen nu när jag väl ska sova hemma så  hatar jag det, det värsta som finns är att sova själv. Så film nu och sen sova eller sova nu men då kanske jag vaknar vid 5 och det vore ju snyggt. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du var inte dryg eller jobbig eller nått ;D Jag var bara jätteglad att se dig & Malin. Haha. Vi måste träffas snart igen. Va gör du nästa vecka ?

2009-03-28 @ 11:47:49
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0