P.S I love you

Jag var inte så jätte trött när jag vaknade i morse vilket var lite konstigt med tanke på att jag fick ett samtal klockan 4 i morse av min pojke och han frågade om jag låg och sov x) Nej jag är alltid vaken klockan 4 på morgonen på lördagar. Han är bra dum x) Men vi bestämde iaf att vi ska leka idag så jag får väl vänta tills typ tre eller nått när han vaknar.
Jag kollade på P.S I love you och jag tycker om den riktigt hårt inte bara för att Jeffrey Dean Morgan är med utan för att den är så jävla sorlig. Jag grät kanske 100 ggr och för en normal person som skulle se den kanske det skulle bli kanske 5 ggr. Men jag kan verkligen tänka mig in i hennes situation. Urscha mig. Hopppas inte om jag gifter mig (nummer 10 på listan) att han lämnar mig genom att dö utav en jävla hjärntumör. MEN om han gör det då ska han göra precis som maken i filmen gör.  Annars får det fan vara.

Denna pudding skulle inte sitta helt fel. Vem kan säga nej till dessa vackra bruna ögon?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hatar den filmen. Jag gråter hela tiden -.- Man mår riktigt dåligt av den >.< MEN DU. Ska vi inte ha sygrej näste vecka då ? (:

2009-03-28 @ 14:45:18
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0