Minnen




Jag rotade i min garderob efter kläder tills i morgon och sen hittar jag Fredriks tröja och bara doften som är i tröjan som kommer från Fredrik gör mig glad. Så nu sitter jag och sniffar på denx) Det är sjukt att en doft kan påminna om något sånt fantastiskt. Det är ganska häftigt vad dofter och synvillor tränger in i långtidsminnet. Som en parfym får mig att tänka på hångel. Eller när jag känner lukten av apelsiner så tänker jag alltid på Sara, eller korta rutiga rosa kjolar då tänker jag alltid på Malin varför vet jag inte x) Och när jag ser Tele2 reklamerna så tänker jag på Emil för att jag fick ju en skit stor affirsch av Frank som fortfarande sitter uppe. Jag skulle kunna göra en låååång lista men det skulle säkert bara tröttna ut er. Snart har jag fått ner alla mina Disney filmer som jag ville ha så jag ska väl skumma igenom nån här nu. Jag vill se Alice i underlandet men den är inte riktigt klar och orkar inte vänta så länge. Så det får bli Herkules.

Juste jag kollade lite efter studentklänning och jag vill nog ha nått liknade av den här:

Mamma tycker inte riktigt om den stora roseten men jag tycker om den det gör den lite mer speciell. så jag ska spana som en tok. Jag ska ju in till stan på torsdag är det nu bestämt så jag får se om jag hittar några tycker och liknade så får vi se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, den har jag också funderat på att köpa! (: Men de får bli en annan, jag skulle se knäpp ut i den där xD Men du borde go for it! <3

2009-03-31 @ 22:00:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0