minisockerkakor?

Mhm jag vaknade tidigt idag typ halv 10 eller först av min mor när hon gick upp och kände mig pigg men jag tänkte nu ska jag fan sova närjag är ledig och då vaknar jag halv 10. Sen hörde emil av sig halv 12 och frågade om vi skulle leka jag tackade ja, men när jag stod där i duschen som luktade curry så kände jag att jag inte orkade cykla ner och dumma mig. Jag ville leka men orkade inte. Så jag ringde upp och vi kom fram till att vi har ju helgen på oss eftersom jag inte ska göra nått speciellt eftersom det vart avbokat antar jag. Jag sitter och skakar jag tror nog att jag måste baka mig en sockerkaka. Det är jag sugen på. Eller bara smeten x) Jag får äta smeten och göra några små sockerkakor x) Blir inte det som muffins? Upp till bevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0