Mercy


Idag var jag lite trött jag vaknade 5.30 utav att jag hörde Fredriks mor snarka och sen att Fredrik hade en buse i näsan så det tjöt lite -.- Lyckat . Igår så var jag och sarorna på musikens hus. Vissa hade verkligen talang och andra hade talang bara man tittade i taket. Och andra jaaa kan man diskutera. Men det är ju det att alla är inte bra på allt utan alla är bra på nånting. Ni var jätte duktiga alla som ställde upp (: Snart ringer min klocka då ska jag upp klä på mig och iväg till praktiken först sen till min andra "riktiga" skola för att gå på möte pga att jag är korkad och inte fattar uppgiften. Så ska bli kul och se om några är kvar i skolan och träffa dom. Juste idag ska jag leka med Emil också. Får se vad vi hittar på :)









Hjärtat som ser så glad ut x)

Kommentarer
Postat av: Dex

Det var väödigt trevligt att du hängde på & pratade om gamal ost i alla fall hur som helst ;)

2009-03-10 @ 10:21:54
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0