Lonley Girl

I lördags stack jag till en bakfull Fredrik som jag tog hand lite om. Jag är bra snäll ibland. Vi gjorde inte så mycket utan bara låg i sängen. Sen på söndagen så gjorde vi inte heller nånting hade vi inte åkt till Tierp för att handla hade jag fortfarande legat i min pyjamaströja. Det är så skönt att inte göra nånting jag menar det är helg så man ska ta det lugnt. Men jag blev rastlös efter ett litet tag och Fredrik ville sova middag men nej tro inte det jag är inte trött och då får ingen sova! Det luktar min nybakta kladdkaka. Vilket påminner mig om att jag måste försöka simma lite denna vecka. Jag ska höra med mor om vi ska ta i morgon. Annars får jag simma själv.  Idag har jag klippt ut mönster som jag kan använda till vår sylan med flickorna. Men jag ska kolla efter tyg för att jag vet hur jag vill göra. Så spännande ^^ Ska åka på onsdag tror jag. Vi får se hur jag känner. Men nu ska jag hugga in i min kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack raring, du är snäll :)

2009-03-30 @ 14:03:59
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0