Let the game begin!

Det där var det näst  jobbigaste som har hänt mig. Vill aldrig mer igen!

Helgen är snart här och vad ska man göra? Alla är borta eller upptagna. När jag väl ska börja ta tag och försöka att hitta mitt sug efter att göra saker så skiter det sig. Det blir väl en plugg helg då. Kul lyser verkligen upp för det. Jag önskar jag hade nån. Nån som kunde säga kom igen vi gör nått crazy vi gör det här!  Och jag skulle bara följa med och ha det kul. MEN man kan ju som jag har sagt många gånger förr inte alltid få som man vill. Jag ska skriva en lista på saker jag vill göra innan jag dör. Det ska vara saker som man verkligen kan göra. Och sen försöka att uppfylla alla. Jag kommer säkert inte att hitta på nått kul men jag ska försöka.  Jag har några saker på hjärnan iaf. Så vi får väl se hur lång den blir  (:

Kommentarer
Postat av: Dex

Följ med mej på söndag i alla fall? Snääälla ? Det är helt galet ;)

2009-03-06 @ 12:46:54
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0