kissa!

Jag är så jävla uttråkad jag vill göra om min blogg för att den är tråkig så jag sitter på paint och försöker att göra en hyfsad men sen när jag är klar så tycker jag inte om den så jag kastar skiten x) jag har suttit i två timmar och försökt gjort nått. Meeen ja det blir inte alltid som man tänkt sig. Men jag vill göra om den iaf. Den är tråkig. Jag vill ha en annan bild. Men det är svårt när man får leka med paint och inte har nått annat x) igår smörgåstårta, idag ingen tårta men en massa kakor, i morn smörgåstårta. Sen nästa vecka smörgåstårta. Skit mkt x) Idag skulle vi köpa simkort men mor hade inte taigt ut tillräckligt med pengar. Men hon har sagt och lovat med pinkyswear att vi ska köpa i morgon annars är hon en ljugare! Och det tycker vi inte om. Men ett steg närmre till min drömkropp x) Eller dröm och dröm men iaf att det inte putar ut och skit. Alltså så att jag själv är nöjd. undra om jag ska sova, igår försökte jag kolla på twilight döda mig inte nu men jag tycker inte att den är speciellt bra :S Den liksom är lite seg. Första gången på bio var den väl okej, men jaaa äh det blir väl nått annat skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0