Jag ska slåss i dina kvarter


OMG ITS ALIVE!

Jag är för bra snygg, blir nästan lite kär i mig själv. Jag skulle kunna vara med i en skräckfilm :O!
Jag ska snart sätta på en film eller försöka sova. Vi vet alla att det kommer att sluta med film.
Jag vill göra en överraskning till Fredrik, jag skulle göra det i morgon att jag skulle vänta på honom hemma hos honom utan att han ens visste om det. Men jag är så dålig för att jag avslöjar alltid mina överraskningar men den här gången var det för att jag var ju tvungen att fråga om han skulle hem eller om han skulle till Peter det skulle ju suga om jag sitter där och väntar i timmar och sen kommer han inte x) Men jag ska till honom i morgon och sen så är han så gullig att han lovar att se överraskad ut när han ser mig. MEN! För att göra det lite extra spännande så håll i er nu! så ska jag möta honom vid tåget! OCH! Det vet han faktiskt inte om. Hihihihihih jag är så påhittig ^^ Nej jag får bjuda honom på mat nångång eller köpa honom en blomjävel. Det måste han ju tycka om (: Jag är skit dålig på såntdär men jag har överraskat honom kanske tre gånger x) Med ost och kex, smörgåstårta och en nyfräschbäddad säng x) Jag är så romantisk x) Skulle inte ni vilja ha mig som flickvän? ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0