Jag ger dig min morgon.

Baaah magont jag har käkat skit mycket choklad och chips så nu har jag apont i magen x) Hatar varör kan man bara inte sluta när man vet att man håller på att spy och vet att man får ont i magen. Jag saknar min Fredrik lite grann här. Det skulle vara mysigt att ha honom här faktiskt så att jag skulle kunna få lite mys och kärlek.
Åh juste jag har kommit på lite saker som jag vill göra många är ju själklara saker som att flytta hemifrån, skaffa jobb osv. Men sen har jag köpa en eltandborste och tatuera mig resa utomlands med vänner/pojkvän. Men jag måste fylla ut lite. Jag ska kolla lite på saker som man kanske vill göra innan man dör. I morn ska jag försöka att ta sovmorgon och försöka att inte vakna av pappa som skriker och sjunger eller mor som säger åt honom att vara tyst. Det är min morgon -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0