If it makes you happy

Jag har sovit hos Fredrik nu i två dagar och jag kände idag efter praktiken att jag inte ville hem. Men jag måste för att jag måste börja plugga på samhäll. Men känner njaaa inte idag, idag ska jag bara slappa och sen så ta morgondagen som den kommer i morn. Idag hade vi 5:or och fan vad jag tycker att dom är dryga dom lyssnar inte för femöre sen när lektionen är slut. Jag är helt slut! Jag orkar inte! Jag känner det att jag är helt utpumpad. + att det kom en till 5:a efter det! Jag ska börja gå och lägga mig klockan 9 nu framöver, och inga powernaps.
Men sen kändes det lite bättre när man fick ett medelande helt plötsligt.
Torkel: Jag älskar dig!
Det betyder jätte mycket för mig och jag älskar när man får sånna saker bara helt huxflux. Eller om han skulle bara ge mig en maskros så skulle jag nästan börja gråta för att jag tycker om det så mycket x) Jag kan nästan börja gråta när jag får ligga i hans famn för att jag är så glad. Löjligt? Jag vet men det är för att jag är så glad. :D




I måndags åkte jag in till stan för att köpa mina skor, sen vart det ett par byxor och en slags jackaktikskinsak x) allt det för 249:- Det tycker jag var ett bra kap :) (dock inte linnet)



Kommentarer
Postat av: Dex

Läcker jacka du!

2009-03-05 @ 13:16:48
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0