hummmmmleedum

Ja jag skulle ju baka var det ja, men ja det gick som det gick och dom smakade bajs och var tvungen att kastas.
Jag hoppas jag kan sova nu ikväll, och jag har läst ut min bok. 14 år Till Salu heter den och handlar om en tjeje Tessan som prostutierar sig för att hon har en sån ångest. Jag rekomenderar den faktiskt MEN vill varna känsliga att det kan vara lite hemska saker som står i boken. Den är hemsk. Och sen vart jag förvånad att i slutet av boken står det att hon flyttade till Örbyhus. Jag var tvungen att läsa det tre gånger för att fatta. Det var lite coolt. 





Men men måste hitta en ny. Mor gav mig några böcker så ska kolla igenom dom så får vi se. Innan jag dör tror jag att det blir . När jag har läst ut den kan jag säga vad den handlar om. Måste bara säga att jag var duktig och pluggade! Det var duktigt! Och sen har jag möte på måndag så jag måste till skolan -.-
Åhh hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0