Hårfrisyrer

Jag har ju alltid undrat om jag skulle passa i kort hår eller om jag skulle vilja permeneta mig och jag tänkte men det måste ju finnas nått sätt att kolla det så jag gick in på Taaz.com där det finns hur mycket som helst. Så jag knäppte ett kort  snabbt det är därför jag ser ut som en ja zoombie, men skit samma, det finns smink och shiet så jag tog på det så att det inte skulle se lika hemskt ut. Men ja hittade inte riktigt den frisyren jag ville ha. Men gå in där och kolla det är jätte kul :)




Elvis Frisyren måste jag bara få visa x) Och sen kommer guldlock x)

 
Den här frisyren har ju typ alla skit tråkig.          Jag passar nog bättre i brunt?

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesign utförsäljning

Sötis! Miccis-Presley ;)

2009-03-16 @ 23:35:33
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, kan du inte skaffa elvisfrillan ? Snääääälla ? Malin skulle bli jätteglad om du såg ut så när hon kom hem ;D

2009-03-17 @ 16:38:01
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0