Gråter elefanter?

Jag låter kanske jättesmörig, men jag tycker om dej (: Du gör mej pigg & glad & du hjälper människor att komma upp istället för att trycka ner dom (Som många andra gör). Du är jävligt speciell på ett bra sätt & jag älskar dej <3

Alltså har inte jag världens bästa människor och vänner runt om mig. Fy fan vad glad jag blir av att läsa detta lite tårögd kanske till och med. Detta betyder så jävla mycket för mig. Även om man kanske ser sig själv som en bra vän är det alltid bra att få höra det också. Tack Sara för allt och tack för att du har kommit tillbaka till mitt liv. <3

Idag slutade jag 11.30 och när jag kom hem från praktiken var jag så jävla trött så att jag somnade och vaknade igen klockan tre. Precis i tid för tyra banks show. Henne skulle jag vilja ha som vän. Det skulle vara en rolig och man skulle alltid lita på att hon skulle säga vad hon tycker. Och det tycker jag är så bra med henne och gör att man tycker om henne ännu mer. Sen vid 4 ringer min mor och undrar om jag ska med till stan så vi åker en liten tripp dit och kollar runt och handlar. Även om jag var skit trött så var det skönt att göra något. Jag älskar när folk tar med mig även om det kan vara till affärn bara. x) Jag måste somna tidigt i dag så att man orkar med alla barnen. Men dom gör mig också glad. Men jag skulle behöva ha en liten dos av flickorna! Malin kom hem och sarorna vi måste träffas snart! Saknar er babes!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud, jag blev tårögd av det du skrev nu (,: Jag saknar dej! Vi borde göra nått snart <3

2009-03-17 @ 16:37:07
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0