good night sleep tight don't let the bedbugs bite

Jag hatar vårat internet ibland. Just den här dagen då när jag väl sitter så fuckar den sig bara. Men det gör nite så mycket just nu när jag ska sova snart. Jag har fått ett godnatt piller av mor så att jag ska somna ganska tidigt idag och hoppas att jag vaknar pigg och glad i morgon. Baaah jag ställde klockan på 06.50 nyss. NEJ! jag har sovmorgon! 07.50 blev det då. Om jag hade sovit hos Fredrik hade jag kunnat ställt den på 08.30 men men det är så när man bor i skogen och måste gå. Nu tänkte jag läsa lite samhäll. Sen kanske min bok om inte jag blir akuttrött. Då ska jag skita i allt och bara somna in.

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0