Dude looks like a lady


Jag älskar mina nya trosor som min mor köpte till mig ^^

Det ska bli så skönt att inte vara på praktiken i morgon jag känner mig lite sliten så jag ringde in och anmälde mig sjuk. Men i morgon måste jag läsa lite sen måste jag städa mitt rum. Man kommer knappt in. Och det är skit dammigt. Sen ska jag spela lite på playstationet det var ett tag sen. Jag kommer säkert inte orka göra nått x) Men ska försöka hålla mig lite sysselsatt och om jag orkar kanske Emil men vi får se. Nu ska jag kolla på Kalle och chokladfabriken jag har inte sett den förr eller jo början men sen vart det inge mer -.- Så jag hoppas att det är nått sevärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0