Do me before breakfast

Hum jag sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag men jaaa det blev visst klockan halv 3 tror jag men jag kollade på coyote Ugly. Jag hade glömt hur bra den är. Have a nice day.  Nu är jag lite kär i australienare. Sen har jag varit duktig idag jag fick ta en egen grupp för att lära typ 10 barn att göra japans stickning eller vävning eller vad det nu heter. Och jag gjorde det för första gången igår lite snabbt bara för att lära mig. Och för att bara ha gjort det en gång så var jag jävligt duktig. Det tyckte tom ungarna x) Men jag kännde mig lite varm idag kan ha varit att man var lite trött eller så kanske det var feber men sen när jag sa det så säger min handledare Pia: NEJ! Du får inte bli sjuk! Vi behöver ju dig! Haha they need me! Nej men det är kul att höra. Men om jag skulle bli sjuk nu skulle jag få skuldkänslor. OCH jag måste bara säga att vara ledig på fredag ska bli jätte skönt. Fast jag kommer nog bara vara hemma och dumma. Det är naaajs. Baaah trött måste hålla mig vaken så att jag kan somna sen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0