BaRN ÄR ALLTID BARN

Alltså jäkla ungar egentligen får man inte säga så men jag får psykbryt ibland. Först hade jag bild med en femma sen fick jag reda på att jag skulle ha syslöjd med samma femma i två timmar. Och dom springer och lyssnar inte. Men ändå när dagen är slut så känns det så himla skönt att man har gjort något bra. Sen att tom elev säger att de tycker att man är bra. Och att dom tycker att bara den timme som jag håller är kul. Visst är det smör men det är alltid kul att höra. Man blir glad. I morgon blir det inte lika jobbigt och sen ska jag gå till Fredrik efteråt. Jag har inte sovit hemma sen i fredags. Underbart. Jag älskar att sova borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0