You know im fat, im fat....

Jag mår skit dåligt jag tittar på bilder från midsommardagen och är inte alls nöjd. Fy fan säger jag bara. Dubbelhakor och håret ser bajsigt ut. Jaja skit samma jag pallar inte med sånt. Men ändå så biter det som tusan.
Jag har superlim på fingrana också jag skulle limma på en penna som skulle sättas på en kopp för att vara lite busig men går hela skiten på fingrarna så nu känns det äckligt och jobbigt x) Jag måste plugga. Ska börja gör det snart en uppgift kvar bara eller en fråga bara.

Stoppa fingrarna i halsen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, men sluta upp nu va. Bilderna var ju jätte fina!

2009-07-02 @ 10:28:41
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0