IM FREEE

Sara jag svarar här jag är trött x) Jag går om dagarna till halv 11 MEN det blir hektiskt med tanke på alla prov och inlämingsuppgifter som ska in men jag kan leka på Måndagar-torsdagar. Haha för att jag måste plugga för att klara kursen men som sagt nu är jag ledig :)

Skrev provet idag och det kändes skit jg vet att jag kommer att få göra om det. Så jag får väl läsa igenom lite under mitt lov. Sen så glömde vår lärare att vi skulle ha en sommaruppgift nu när vi är lediga. Så den skulle vi få på mailen -.- Jag vill bli brun men jag kan inte bara ligga här och dö. Jag vill bada! Och jag vet inte hur folk jobbar och sånt så det är svårt. Meeen i morgon kanske jag ska få bada vi ska dra ett gäng till Rullsand och jag hoppas att folk fattar att jag verkligen vill det så att jag får som jag vill.

Juste i helgen var jag i Huddinge och fan vad thailändare kan göra mat!Och jag skulle lägga in bilden på melonerna som dom har skärt ut men hittade inte mitt usb skit så jag skiter i det x) Jag ska ringa min mor och fråga om jag ska börja med maten, då bli hon nog glad :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeeeej! På torsdag ska vi bada på badet. Sådeså ;)

2009-06-29 @ 21:52:08
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0